Lista super-alimentelor


Am sa iti spun cateva super-alimente de care sa tii cont pentru a avea o sanatate de fier, dar si pentru a fi mereu in forma. Ele iti vor da energie si vitalitate, facandu-te sa fii in forma maxima. Datorita nutrientilor pe care ii contin, super-alimentele te vor hrani si iti vor asigura tot ceea ce are corpul nevoie: vitamine, minerale, acizi grasi esentiali, enzime.

Am sa iti spun cateva super-alimente care imi plac si pe care le consider alimente miraculoase :

– fructe goji
– spirulina
– nuci ( de orice fel)
– fructe de padure
– kefir / iaurt probiotic ( de capra)                                                    Imagine
– ghimbir
– ulei de cocos
– pudra de roscove
– scortisoara
– ceai verde
– seminte ( de floarea-soarelui, de dovleac,de chia, de canepa, de susan, de in )
– cerealele integrale ( ovaz, secara, hrisca, mei, quinoa )
– sucuri naturale proaspete ( eu le consider super-alimente), pentru ca dau un boost de energie intregului organism, daca sunt facute pe loc si consumate tot atunci – le poti face din fructe, sau din morcovi ( e preferatul meu) , dar niciodata sa nu combini fructele cu legumele.
-suc de noni ( tahitian noni juice)
– suc de aloe vera
– pulbere de orz verde
– pudra de macese, maca, chorella

Cam astea sunt principalele super-alimente. Personal, le-am incercat aproape  pe toate, mai putin sucul de aloe vera, pudra de maca, de macese sau de chorella. Insa am auzit ca au proprietati deosebite, asa ca nu mi-ar strica deloc sa le incerc.

Cert este ca multe dintre ele au un pret destul de ridicat, insa deoarece sunt super-alimente, nu trebuie sa folosesti o cantitate mare . O cantitate mica din toate aceste alimente ii vor furniza corpului tot ceea ce are nevoie pentru a functiona la capacitatea lui maxima.

Mai bine sa dam bani acum sa ne intretinem sanatatea, decat sa dam bani mai tarziu pe medicamente.
O zi plina de energie sa ai ,
Diana

Lasă un răspuns

