Ia o pauza :)


Se intampla de multe ori sa te simti stresat si coplesit si simti ca nu mai poti face fata.

Te dedici exclusiv multor lucruri din viata ta si aproape simti ca nu mai ai aer.

Asa mi s-a intamplat si mie de curand, cand am fost ocupata cu un proiect personal.

Este vorba despre un site dedicat fetelor, axat pe nutritie si alimentatie sanatoasa 

http://www.siluetamea.ro

Este pasiunea mea ceea ce am inceput sa fac, dar cert este ca m-am implicat exclusiv, cap-coada de foarte multe aspecte si aproape simt ca nu mai dovedesc.

Asa ca am simtit nevoia sa iau o pauza, sa privesc de la depatare putin ce am facut pana acum si sa ma relaxez cateva momente.

Nici nu am mai simtit cand a trecut timpul, nici nu am realizat ca am luat vacanta macar, intrucat am stat sa ma gandesc concret ce anume voi face mai exact, cum va arata siteul si multe altele…

Tot ce-mi doresc acum este sa iau o pauza. Cred ca asta e cel mai bun lucru pe care poti sa-l faci atunci cand vrei un moment de respiro. 

Altfel nu te mai poti concentra la nimic. Iti folosesti energia inutil si nu dai randament bun.

Ideal este sa vezi putin totul de la distanta…si apoi sa revii iar in amanunt.

Folosesti procesul zoom in – zoom out. Cand esti in zoom in, te concentrezi in amanunt asupra a ceea ce ai de facut. Cand esti in zoom out, faci o analiza a ceea ce ai facut pana acum si vezi ce poti face in continuare. 

Eu acum imi doresc cel mai mult sa–mi clarific gandurile astfel incat sa ma pot pune iar pe treaba. Sunt multe aspecte de care trebuie sa tin cont.

Proiectul http://www.siluetamea.ro este visul meu si imi pun tot sufletul in el🙂 Te poti abona pentru a primi cele mai noi informatii despre tot ce inseamna silueta.

Doar stim ca aspectul fizic este prima noastra carte de vizita, asaca merita sa avem grija de noi. Nu trebuie sa neglijam niciun aspect din viata noastra, cu atat mai mult cel fizic, intrucat nu este decat o reflectie a ceea ce esti tu in interior.

Dar am sa-ti povestesc in zilele ce urmeaza despre ce am de gand sa fac.

Pana atunci, iti doresc si tie multa inspiratie si multa ,multa enegie! Ai nevoie de ea pentru a fi productiv si a fi mereu in forma.

 O zi minunata in doresc!🙂

 

 

Lasă un răspuns

