Asculta-ti inima!


Traieste fiecare clipa a vietii, si nu te lasa descurajat de circumstante.

Imagine

Asculta-ti inima, si niciodata sa nu  te indoiesti de ceea ce iti sopteste. Ea are grija sa iti sopteasca tot ceea ce trebuie sa stii pentru a trai experientele de care ai nevoie pentru a evolua si a te implini.

Nu mai fi dur cu tine, accepta-te si priveste viata cu entuziasm si bucurie, si bucura-te de binecuvantarea pe care Dumnezeu a pus-o-n in tine… Ai fost creat dupa chipul si asemanarea divina, de ce sa iti lasi puterea deoparte, de ce sa dai la o parte tot ce-i mai frumos din tine …?

De ce tot timpul ai tot felul de indoieli si temeri, si nu accepti ca viata inseamna iubire si pur si simplu momentul prezent? E aproape 2 noaptea si scriu pentru ca nu am somn. Pentru ca stiu ca fac ceea ce trebuie sa fac.  Ceva in interiorul meu imi spune ca asta trebuie sa fac. Sa scriu. eu cand sunt singura cu mine asta e primul impuls pe care-l am… Sa scriu. Cateodata nu ma inteleg nici pe mine si nici emotiile salbatice pe care le am, dar nici nu trebuie…

Accept pur si simplu ca viata inseamna curgere si ca la urma urmei, ne ducem cu totii.. ca gandul… asa ca de ce nu am trai si de ce nu ne-am accepta asa cum suntem?  De ce nu ne-am urma si cel mai nebun vis in ciuda tuturor nebuniilor de pretutindeni? De ce ne-am descuraja cand am venit aici pentru a trai si pentru a ne face misiunea ce ne-a fost data?

De ce am fi mereu asa cum vor altii in loc sa fim asa cum vrem noi? Imi pun aceste intrebari pentru ca efectiv am revelatii de multe ori si imi vin tot felul de ganduri prin minte. Nu ma pot concentra la ceea ce am de facut pentru ca sunt alte ganduri mai puternice care le iau locul. Ganduri nu negative, ci marete. Idei frumoase, care nu pot fi ignorate, oricat de” drept” esti in fiecare zi.

Nu poti spune „STOP” inimii si sentimentelor pe care ti le transmite, pentru ca asta ar insemna sa incetezi sa mai traiesti. Si totusi, poti s-o faci, atunci cand ignori complet glasul inimii tale si devii un robot ghidat doar de creier. Multi din cei din jurul nostru au incetat sa mai traiasca, chiar daca corpul lor continua sa se miste… E ceva din Coelho in citatul asta..

De foarte multe ori mi-am propus sa actionez in mod constient, sa fiu tot timpul prezenta in viata, dar de foarte multe ori, ideile si emotiile ma coplesesc si simt ca nu mai fac fata. Nu m-as vedea niciodata ducand o viata lipsita de sens, traind doar „ca sa traiesc” sau ” sa fiu in randul lumii”  pentru ca eu imi doresc libertate. Acea libertate nebuna, deplina, in care sa nu ma mai opresc din creat… Imi doresc mai presus de toate ca pana la sfarsitul vietii sa stiu ca am inspirat pe cineva, sa stiu ca am schimbat viata unui om in bine sau macar sa stiu ca am reusit sa ating inima cuiva… poate foarte putin, dar in acelasi timp foarte profund.

Viata se masoara nu in ani, ci in sentimente, emotii si trairi. Cu ele plecam pe lumea cealalata. Restul sunt… nevoi de moment. Sufletul unui om valoreaza cat 1000 de alte lucruri. Si cu cat adunam mai multe in el, cu atat mai pretiosi suntem. Decat un munte de bani, mai bine intelepciune, sanatate, pasiune si putere pentru a reusi sa muti TU un munte din loc…

Nu uita: Asculta-ti inima, mai presus de toate… Eu asta fac in acest moment si imi place ce aud de la ea. A ta ce iti sopteste…?

Imagine

3 thoughts on “Asculta-ti inima!

  1. Pingback: A IV-a săptămână. | Graffiti-uri pe pereţii unei gări

Lasă un răspuns

