Oare de ce?

Oare de ce exista lacrimi si durere,
De ce nu-i totul vesel, sa razi chiar si-n tacere?
De ce trebuie sa-nduram atatea si sa ne-mpiedicam de pietre…
Sa murim de dor, de foame si de sete?

Iata ca viata nu inseamna numai Rai
Trebuie sa te chinui, sa rabzi si sa induri pana sa ai
Efortul va fi dublu rasplatit
Cand ai curaj sa faci ce ti-ai dorit!

Trebuie sa-ntelegi ca nu primesti nimic degeaba
Pe ce-i ce-s neajutorati sa-i bagi in seama
Deschide-ti sufletul si fii tu primul care daruieste
Ca mai apoi sa-ti construiesti o fabuloasa poveste…Imagine

Nimic nu este imposibil daca vrei,
E mult de munca si trebui sa speri
Ca va veni o zi cand visul tau se va-mplini
Si cand in urma vei privi…sa poti grai:

„Multe am indurat si am suferit,
Visul mi l-am implinit, viata mi-am trait…”                

Lasă un răspuns

