Libertatea iti da aripi!


Azi am avut chef sa simt libertatea. Asa ca m-am dus in padure la un jogging. Ah, asa ce chef aveam sa imi reiau activitatea mea preferata de primavara, vara si toamna! Chiar daca e februarie, a fost o zi perfecta. Nici cald, nici frig. 

Chiar acum cand scriu acest articol simt o profunda recunostinta si iubire fata de tot ce ma inconjoara.

Natura imi face foarte bine. Ma simt mai bine decat la mine acasa. Nu pot exprima cateodata starea pe care o am atunci cand ma plimb, cand ascult pasarile sau cand respir aerul curat. Cred ca nu degeaba sunt zodie de aer. Ma simt in elementul meu.

Azi mi-am dat seama de multe lucruri. Pe care le stiam de fapt, dar am reusit sa le simt profund.

 M-am exprimat in voie, m-am bucurat ca un copil, am alergat printre copaci si am strigat: ” Ce frumoasa e viata!”🙂 Am simtit libertatea, acea libertate totala, am simtit ceva in interiorul meu mai profund ca mine, care mi-a spus ca pot face tot ce imi doresc in viata, ca-mi pot implini orice vis.

Am simtit in acel moment ca toate lucrurile imi raspund cu iubire, ca de fapt eu sunt una cu viata si ca merit sa ma bucur de tot ce e mai frumos. Toate lucrurile imi vorbeau. Toti cateii pe care i-am intalnit au venit la mine. Toti oamenii mi-au zambit. Cred ca am alergat mai mult decat oricand in viata mea, fara sa obosesc deloc.

Am simtit ca stiu cine sunt si ca stiu ce imi doresc. O voce in interiorul meu spunea: ” Doreste-ti orice, dar in primul rand libertatea.”

Suna poate ciudat, dar am un sentiment care imi spune ca ma  pot lipsi de absolut tot. As oferi cu toata placerea orice geanta sau poseta, orice lucru material care la urma urmei nu se compara cu ceea ce simt ca imi doresc. Ma simt de 10 ori mai fericita stand si scriind o poezie, meditand,  decat cutreierand un mall plin de aceleasi lucruri care se gasesc peste tot. Dar inspiratia mea nu e aceeasi mereu, am puterea de a creea in fiecare zi ceva nou, de a ajuta in fiecare zi un alt om si cred ca nimic pe lume nu egaleaza aceste lucruri.

Imi doresc libertatea mai mult ca orice pe lume si stiu c-o pot avea. Voi lupta toata viata pentru ea si nu am sa las pe nimeni sa imi ia acest dat. Imi doresc sa cunosc, sa umblu, sa calatoresc, sa vad lumea, oameni, sa simt iubirea si toate darurile pe care mi le ofera viata.

Imi doresc sa intalnesc oameni aventurieri, curajosi, plini de iubire, de curaj, care sa guste viata din plin. Ma uitam asta iarna pe geam si vedeam poteca care duce in padure. Era la sfarsit de an cand imi faceam panoul visurilor pentru 2013. Era toata ninsa, luminata de becuri slabe, cuprinsa intr-o liniste de nedescris. Romantic e putin spus. Am stat acolo si priveam si mi-am spus ca asta e ceea ce imi doresc de la viata.  Vreau libertate, sa fac ce imi doresc cand imi doresc, chiar daca trebuie sa platesc un pret scump pentru ea ,Imagine sa iubesc la nebunie, sa scriu, sa descopar oameni minunati, sa meditez, sa ma hranesc sanatos, sa simt ca traiesc. Nu ma implineste nici luxul, nici opulenta, nici faima, nici lauda, nimic din toate acestea nu au vreo putere asupra mea . Lucrurile exterioare, materiale, care te departeaza de fapt de la cine esti cu adevarat nu au de-a face cu ceea ce eu sunt in interior.

In schimb libertatea, relatiile minunate pe care le-ai avut cu oamenii , prieteniile, experientele pe care le traiesti nu le vei uita niciodata. Si asta e ceea ce vreau sa simt in viata. Prieteni frumosi, curajosi, experiente de neuitat, un ” aventurier” ca mine, sa cunoastem lumea impreuna si sa ne iubim la nebunie, sa scriem, sa visam, sa ne bulgarim cu zapada si la 12 noaptea daca vrem, sa avem amandoi pasiuni si visuri, sa ne iubim fiecare viata pe care o avem, sa evoluam impreuna si separat si sa punem suflet in tot ceea ce facem. Si sa facem lumea mai buna impreuna. Si atunci cand iti doresti ceva nu ai cum sa nu reusesti. Facand ce iti place, lucrurile bune vin la tine automat. Toate vin daca actionezi si ai rabdare. Daca vreau sa ma duc in Tibet sa caut fericirea, pot s-o fac. Daca vreau sa simt nisipul fin din Sahara, ma duc in desert. Daca vreau sa descopar toata lumea, nu ma impiedica nimeni s-o fac.

 

Un citat frumos spune: ” Cine da libertatea in schimbul sigurantei, nu le merita pe niciuna si le va pierde pe amandoua! ”

Si sunt multi care cauta siguranta din teama. Si acea siguranta nu le va oferi nicio satisfactie. Ei bine, eu n-am de gand sa traiesc cu teama, ci cu iubire. Si sa simt libertatea din plin, sa descopar si mai multe in interiorul meu, sa intalnesc multi oameni,  astfel incat sa ma dezvolt si sa imi valorific potentialul la maxim.

Ofera-ti libertatea de a simti tot ceea ce doresti, de a fi cum vrei sa fii, de a incerca chiar acum tot ce doresti! Lasa-te purtat de viata ca un nor pe cer si vei castiga mult mai multe decat daca incerci in permanenta sa controlezi totul. Iti vei pierde timpul. Relaxeaza-te si lasa viata sa curga prin tine…

Am puterea chiar in acest moment sa multumesc pentru tot ce am, pentru tot ce mi-a fost dat, pentru viata mea, pe care o iubesc mai mult ca oricand. Toate luptele si obstacolele de care am avut parte nu au facut decat sa scoata din mine ce-i mai bun si sa ma intareasca. Le multumesc. Fara ele, nu reuseam sa descopar cine sunt. Iti multumesc si tie ca citesti acest articol. Esti minunat si special …

Multumesc voua tuturor celor care ati aparut in viata mea si care m-ati inspirat zi de zi cu cate ceva, m-ati invatat cate ceva, care mi-ati schimbat viata, care m-ati motivat, m-ati facut sa lupt si sa descopar ca toate lucrurile sunt minunate si unice. Unii dintre voi ati aparut in viata mea cand ma asteptam mai putin .Va multumesc, sper sa ramaneti in continuare alaturi de mine, si am speranta ca impreuna vom reusi sa schimbam ceva in lume. Ne vom iubi unii pe altii si ne vom oferi intotdeauna ajutorul de care avem nevoie.

Meritam sa ne bucuram de tot ce e mai bun pe lume. Nu lua in seama tot ce iti spun cei din jur, puterea e in interiorul tau! Viata noastra ne asteapta sa ne-o traim cu inima deschisa, ne asteapta sa ne daruiasca tot ce e mai frumos si mai valoros. Nu ne invata nimeni asta. Nici la scoala, nici acasa. Nu  cunosc mai deloc cazuri in care sa se vorbeasca atat de deschis despre viata, vocatie, pasiune, iubire, spiritualitate…

Iar viata ta ti-e intotdeauna cel mai bun prieten. Ascult-o! Nu mai pleca ureche la vocile din exterior, ca vei ramane surd. Uite-te acum in interiorul tau si asculta cu rabdare fiecare mesaj pe ti-l transmite vocea ta interioara. Noteaza-l daca vrei. Doar asa vei descoperi varianta ta adevarata si vei reusi sa lasi in urma toate mastile, accesoriile si  vesmintele false care te-au imbracat pana acum.

Si doar asa vom reusi sa facem din  lumea asta acel loc in care meritam cu adevarat sa traim si sa ne cerem toate drepturile. Mai ales libertatea…

Coelho spunea intr-o carte a lui ca fiecare om trebuie sa-si boteze viata intr-un fel, in afara de numele ce i-a fost dat. Eu mi-am ales LIBERTATE.  Si am sa las libertatea sa-mi calauzeasca viata, sa ma poarte in locuri si taramuri minunate, sa imi ofere cele mai frumoase lucruri, persoane si experiente…

Imi pretuiesc viata si imi doresc libertatea deplina :)  Nu voi fura niciodata libertatea cuiva pentru ca imi dau seama cat e de pretioasa. Am inteles ca daca furi ceva de la viata si viata va fura ceva de la tine. In incheiere te las cu  toata iubirea mea si iti doresc sa te bucuri de tot ce poate fi mai bun pe lume! Meriti din plin!

Libertate si curaj!
Cu dragoste, Diana.

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

