Poti fi cel mai bun!


Imagine

2 thoughts on “Poti fi cel mai bun!

  1. Sunt foarte de acord cu ce „”spune” citatul din imagine.
    Eu am ales sa fiu Iubire & Iertare Neconditionata. As numi asta o misiune destul de grea. Insa nu fac asta pentru ca vreau sa indeplinesc ceva. Am ales sa fiu Iubire & Iertare Neconditionata pentru ca asta ma reprezinta cel mai bine, ca fiind Cine Sunt Eu cu Adevarat. Ma bucur tare mult ca am gasit blog-ul tau 🙂

    • Ma bucur foarte mult ca iti place🙂 Nu pot sa spun decat ca am inceput sa fac acelasi lucru ca si tine, de aceea am si deschis acest blog. Iar articolele tale sunt o sursa excelenta de a ma binedispune dis-de-dimineata!

Lasă un răspuns

