Iubeste-ti corpul si-o sa dezgropi zilnic diamante!


Da, iubirea e cea mai mare forta existenta pe acesta pamant!

Nu e de mirare ca multi  oameni s-au vindecat de cancer, sida, tumori si alte boli grele prin puterea iubirii.

Se spune ca exista o putere in interiorul fiecarui om , pe care anticii au demonstrat-o ca fiind cea mai puternica forta din Univers. Mai puternica ca orice alt medicament, analgezic sau injectie.

Si in momentul in care o descoperi, iti poti schimba si vindeca viata.

Iar iubirea face parte din acesta putere imensa care sta ascunsa in interiorul nostru. Cand ne-am nascut, am fost cele mai pure si inocente fiinte. Bebelusii isi iubesc fiecare parte a corpului lor. Ei se accepta si se iubesc asa cum sunt, sunt poate cele mai inteligente fiinte vii, care incanta pe oricine cu zambetul si dragostea lor. Ei nu se gandesc la lucruri negative. Pur si simplu iau viata ca atare si traiesc fiecare clipa.

Asa am fost si noi candva. Dar pe masura ce am crescut si am luat contact cu lucruri negative, pe masura ce nu am mai primit iubire si dragoste, am inceput sa ne departam incet-incet de sufletul curat care exista in noi.

Si aici este punctul in care incep toate problemele.

Faptul ca nu mai suntem cine suntem, faptul ca nu reusim sa avem tot ce ne dorim, sa facem lucrurile pe care ni le dorim, nu este decat rezultatul faptului ca am uitat sa ne iubim si sa ne bucuram de noi insine.

Pentru ca atunci cand lasi vocile din exterior sa te domine, tu nu mai ai putere asupra ta, o pierzi si le dai celor din jur toata puterea.

Pe masura ce am crescut, am luat contact cu scoala, apoi cu societatea si cu tot ce vedem in jur, s-a produs o transformare uimitoare a sufletului nostru.

Am inceput sa nu mai avem incredere in noi, sa credem ca nu suntem suficient de buni, ca nu putem, ca altii sunt mai buni ca noi si tot asa. Si ne-am lasat multi ani dominati de aceste convingeri negative pe care le-am carat dupa noi multa vreme.

Iar tot ceea ce avem in exterior nu e decat o reflectie a ceea ce suntem in interior.

Deci n-ar trebui sa ne mire faptul ca rezultatele pe care le avem momentan nu sunt spectaculoase, deoarece responsabilitatea e a noastra. Si noi decidem, noi alegem, noi raspundem pentru viata pe care-o avem.

Bineinteles ca se poate schimba acest lucru. Odata ce am realizat ca nu mai merge, nu ne limiteaza nimen sa facem ce ne dorim. Dar trebuie sa avem curaj. Asta e secretul. CURAJUL!

Ai curaj si imbraca-te cum vrei, fa ce vrei, exprima-te cum vrei si o sa vezi cate vei avea de castigat. Omaneii sunt atrasi in mod inconstient ce cei curajosi, de cei care sunt diferiti de restul turmei si de cei care se iubesc pe ei insisi, care nu asteapta tot timpul ceva. Ei ofera tot timpul ceva, se simt bine cu ei, isi sunt suficienti lor.

La sfarsitul oricarei zile, oricum fiecare om e prea obosit ca sa mai stea sa-si mai aduca aminte de tine si sa rada sau sa te critice. Asa ca ce ai de pierdut daca iesi in fata si iti exprimi sentimentele?

Invata sa te respecti, caci doar asa vrei primi respect. Incepe sa te iubesti, fa lucrurile care iti plac, trateaza-te cu iubire si intelegere si nu te mai critica, pentru ca esti un suflet bun. Ai uitat de tine cu totul, intoarce-te la copilul tau interior, mangaie0l si ofera-i dragoste si-ti va raspunde cu aceeasi dragoste.

Doar tratandu-te pe tine bine, vei fi tratat bine de catre altii. Tu iesi in lume spunand cine esti. Eticheta tu ti-o pui. Iubindu-te , vei primi iubire inzecit. Si cine nu-si doreste altceva, decat iubire?

Te-am pupat si ne auzim in curand.

Diana.

 

2 thoughts on “Iubeste-ti corpul si-o sa dezgropi zilnic diamante!

  1. ador modul tau de a gandi, de a exprima ceea ce simti, de a dezbate subiecte atat de frumoase. te felicit si te imbratisez! cu entuziasm si incredere, bineinteles!

Lasă un răspuns

